Изпълнителните директори на някои от най-популярните родни компании се събраха, за да споделят формулата си за реализация не само на нашия, но и на чуждестранния пазар.
Изпълнителните директори на някои от най-популярните родни компании се събраха, за да споделят формулата си за реализация не само на нашия, но и на чуждестранния пазар. Заедно с над 80 студенти те проведоха активна дискусия, за да разкрият как една успешна българска марка може да се превърне в световнопризната институция.
"Как един български бранд става световен?" - отговор на този въпрос даде задълбоченият разговор между петима бизнес експерти и техните млади събеседници. Участниците посочиха основните елементи от развитието на една конкурентноспособна фирма, както и защо именно България предлага подходящата среда за него.
Петър Митев - съосновател на българска софтуерна компания: Изключително важно е да разберем, че един бранд става световен с работа върху много аспекти. Аз смятам, че продуктът е най-важното и продуктът е това, което естествено движи целия бизнес оттам нататък и го обслужва. Много бачкане трябва върху продукта, много хъс и желание за работа, както и много любопитство трябва.
Вижте още по темата в репортажа на П. Георгиев.