От 1 януари 2026 година да стане 1213 лв. или малко над 620 евро
Очаква се комисията по доходи и жизнено равнище към Националния съвет за тристранно сътрудничество да обсъди проекта на правителството за определяне на минималната работна заплата от 1 януари догодина на 1213 лв. или на малко над 620 евро.
Синдикатите вече декларираха, че ще подкрепят идеята.
Работодателите не са съгласни с ръста на минималната заплата, защото изпреварва ръста на икономиката.
Бойко Борисов: Над 100 милиона евро месечно излизат от джобовете на гражданите заради цените на горивата
Работодателите вече с електронен достъп до целите трудови досиета на служителите си
Спад на поръчките за ремонт на кораби: Войните и атаките в Черно море водят до срив в бранша
Имотните сделки намаляват, размерът на кредитите се увеличава – какъв е пазарът?
СПЕЦИАЛНО: Ива Михайлова: Когато се изявих като българка, тогава започна тормозът
Зъболекарка и двама анестезиолози на съд за смъртта на 6-годишното дете, което почина при стоматологична манипулация