От днес минималната заплата става малко над 620 евро и е най-ниската в ЕС
Новата година започва с по-висока минимална заплата и замразени обезщетения за безработица и майчинство.
От днес минималното възнаграждение е малко над 620 евро и остава най-ниското в ЕС. Увеличението ще важи и за работещите в публичния сектор въпреки, че все още нямаме приет бюджет за 2026 година.
Без промяна остава майчинството през втората година. Под въпрос е и осъвременяването на пенсиите от 1 юли. То зависи от приемането на план сметката за тази година.
Линията на бедността от днес става 390,63 евро. Увеличението спрямо миналата година е с 19,7%. С толкова ще се увеличат месечната финансова подкрепа за хората с увреждания и някои от социалните помощи за деца, които са обвързани с линията на бедността.
От 1 януари издаването на лична карта поскъпва с над 60%. Цената на водата в София се увеличава с близо 12 на сто.
37 години след 10 ноември: Животът преди 1989 г. през погледа на две поколения седмокласници
Пострадали от катастрофите на "Тракия" са настанени за лечение в три областни болници
10 следователи ще търсят причините за катастрофата на АМ „Тракия“ (ОБЗОР)
11 станаха жертвите при тежкото произшествие край Зимница, утре е ден на траур